Ibisz nie zmienił orientacji…

Twoje Imperium i Telewizja Polska, mają przeprosić popularnego prezentera TV Polsat, za informacje o rzekomej zmianie orientacji seksualnej. Oprócz tego na mocy prawomocnego wyroku, gazeta i TVP, mają zapłacić Ibiszowi 30 tysięcy złoty odszkodowania.

Sam Ibisz chciał 200 tysięcy złoty zadośćuczynienia, ale sąd orzekł, że kwota 30 tys. zł. wystarczająco naprawią wyrządzoną szkodę. W połowie 2004 roku tygodnik Twoje Imperium, wydawany przez wydawnictwo Bauer zamieścił artykuł pod tytułem \”Mieszka z nim; flirtuje z nią\”, w którym zawarto informacje o rzekomej zmianie orientacji seksualnej Ibisza. Następnie ta informacje powtórzyła TVP w programie Teleplotki. Sąd nakazał wydawcy i redaktorowi naczelnemu Twojego Imperium,a także zarządowi TVP i redaktorowi Teleplotek, zamieszczenie przeprosin za: bezprawne zamieszczenie godzących w dobre imię powoda informacji dotyczących intymnej sfery jego życia.

Źródło: wirtualnemedia.pl, informacja własna

ostatniekomentarze
Dołącz do dyskusji i do blisko 6 tysięcy zarejstrowanych użytkowników!
Sprawdź: